giovedì, giugno 01, 2006

Markos Zapiani elkarrizketa II

arin erantzuteko galderak:

+ Zuria ala Beltza?
[parreak eta isilunea] ez dakit, autoarentzat zuria baina txokolatea beltza.

+ Bermeo ala Irun?
[...] Bermeo, tira, bai, Bermeo.

+ Filosofo bat aukeratu.
Jose Azurmendi.

+ Itsasoa ala mendia?
Itsasoa. Benidorm en itsasoa eta Izaban mendia [parreak]

+ Oraintxe bertan nonbaitera bidaiatzeko aukera izango bazenu nora joango zinateke?
Caen-era (Normandia, Frantzia)

+ Ze 3 gauza eramango zenituzkete irla desertu batera?
[parreak eta erreflexioa] Otoiz liburua, ordenagailu eramangarria (modema eta bluetootharekin9 eta hozkailua

+ Otoiz liburua???
Bakarrik zaudenez... esaten dute bakardadeak ematen duela mistikaren beharra. Jainkoa dela, ez daukazunean zurik, zuk asmatutako zu bat. Nolabaiteko harremana behar delako, naiz eta asmatutakoa izan. Ez dut eramango liburu bat jendearen bilatzea bultzatzen zaituena, zure alde soziala bultzatzen duena, ze klaro, bakarik zaude. Orduan hau da bakardadean eramangarria den jarrera bat, eta mistikoa horrelakoa da.

+ Eta amaitzeko...Bob Dylan ikustera joango zara Donostiara?
Ba egia bada Rosa Diez aterako dela berarekin Blowin' in the wind abestera bai, bestela ikusi nuen abenduan Londresen, eta orain zutik jotzen du..

11 commenti:

Anonimo ha detto...

Markos obiena zara txo!zurelakorik eztau,baie kalakara bazuzen berriro......seguridade gidxaugaz e!

markel ha detto...

Markos oso erantzun politak, ez nuen uste halakoa zinenik, ona hemen nire interesik gabeko erantzunak

+ Zuria ala Beltza?
Iruneko alarderako beltza eta transexuala.

+ Bermeo ala Irun?
Dudarik barik, Bermeo basatia.

+ Filosofo bat aukeratu.
Die Wahlverwandtschaften idatzi zuena, Johann Wolfgang von Goethe?

+ Itsasoa ala mendia?
Biak, bizi (beste gauza bat jartzekotan izan naiz, baina gaztetxoak ere sartzen dira blog honetara) ordea mendian.

+ Oraintxe bertan nonbaitera bidaiatzeko aukera izango bazenu nora joango zinateke?
Umh... gaitza da honi erantzutea, Bilbora ia egunero bidaiatzen dut, orduan, Finlandiara

+ Ze 3 gauza eramango zenituzkete irla desertu batera?
Hiru gauza? Entziklopedia, Atlasa eta zelan ez, zeu Ugutz.

+ Eta amaitzeko...Bob Dylan ikustera joango zara Donostiara?
Beharbada, Laboa ikustera.

Ugutz Falzes ha detto...

Joe Markel, ni uharte batera? gauza naiz ala? jajaja.

eta Itxasoa/mendiarena esango didazu parrandaren baten.

Anonimo ha detto...

Ugutz erungozu islera? Uf! Q mal suena eso! Jajaja!

markel ha detto...

Uste dut Itsasoa ala mendia galderaren erantzuna ulertzen dela, ulertu ezik, argituren dizut duda.

Ugutz izarora, zergatik ez?

Ugutz Falzes ha detto...

Atlas bat zertarako eramango zenuke? Isla desertu batean (eta ez Izaron) egonik, zer garrantzi du gainontzeko munduak?

Ugutz Falzes ha detto...

Atzoko KLK-n ere fin ibili zitzaigun Markos doktorea. Arzailus-en aurrean ikurrina kutrea dela esanez, espainiako bandera bisualki politagoa dela...

Jartzen zenituen aurpegiak ez dute preziorik, batez ere Denis Itxasok erantziten zizunean.

Jokoa eta apustuak ere marturbazioarekin lotu zituen, hazia isurtzea bezalakoa omen da.

Euskal Coto bihurtzen ari den beldurra hartzen hasi naiz... ez ba, Markos beti izango da Gure Zapi, nahiz eta telebistan polemika sortu. (azken batean horretara doa eta)

PS: EiTB-k Harry Potter eman zuenean nik, behintzat, gazteleraz ikusi nuen, kulturalki espainola ote naiz?

markel ha detto...

Nik euskeraz ikusi nuen, gazteleraz mila aldiz nuen ikusita. Ni zinema euskalduntzearen aldekoa naiz, zinez diotsuet, euskarazko filmeak ikustera joanen nintzateke.

markel ha detto...

Atlasa zertarako? Beti izan dut kanpoan zer gertatzen den jakiteko gogoa, izaro horretan internet ez legokeenez ezta prentsarik ere... atlasa litzateke notizi libururik onena. Badakizu, zein erligio duten, hizkuntza, politika, kanpo zorrak etab...

Ugutz Falzes ha detto...

atlasa baino, nik Piña Colada litroak eramango nituzke... mmmmhhh ze gozo!

Anonimo ha detto...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»