sabato, aprile 15, 2006

You make me sick!

“Profundoek” buruko mira eragiten didate. Sakonek, hobeto esanda. Pertsona bat ezin daiteke sakona izan momenturo. Ikus Dawson’s Creek. Mutil honek nire onetik ateratzen nau. Hain da zaila bere mundua, konplikatua, sakona... Ajjjjj!!! Eta hau fikzioan ezik errealitatean ere aurkitzen da maiz.

Honekin ez ditut ignorantzia eta gainazalkeria defenditu nahi. Gauza bien arteko oreka defenditzen dut nik. Beti ezin izan daiteke bat serioa, sakona, interesgarria, intelektuala, edota ezjakina, kezkagabea...

Beharrezkoa da zuzentasunaren barruan pixka bat inkoherentea izatea, burua galtzea. Ordena apurtzea. Horrela izan ezean Hotel Palmeras- en amaitzeko arriskua ikaragarria izango litzateke.

PS: Hotel Palmeras Bermeoko ospitale psikiatrikoa aipatzeko erabiltzen dugun eufemismoa da.

4 commenti:

Nagore ha detto...

a mi dawson tb me da alergia...jajaja

Con lo bien que se está haciendo el gamba x ahi en vez de comerse tanto el tarro...;P

muas

Ugutz Falzes ha detto...

Hasieran sakonismoari kritika gogorra egiteko asmotan hasi nintzen ordenagailuko teklak astintzen. Azken finean, hain dira enpalagosoak! Baina orduan konturatu nintzen ni neu be, eguna dudanean, sakon jartzen naizela (ai amaaa), ta beste batzuetan aldiz inkoherentziak besterik ez ditudala soltatzen (nire baitan nahiko koherente somatzen diren gauzak esaten ditadan arren).
Horregaitik ba nahiko light idatzi dut testutso hau. Beharbada, hein haundi batean burua nahaspilatuta dudalako.

PS: Nagore, Capeside erreko dugu!!!

Nagore ha detto...

je je je..eso eso, riete de la desgracia ajena de tener clase mañana desde las 12.30 hasta las 19.30 cn una horita para ir al jantoki o a la cafe a zampiñar algu...uuuhhh...bizkaitarra tenias q ser!!!jajaja:P:P:P

Pero x lo menos si solo se tratara de eso...que tengo 3 examenes esta semana y otro la que viene!!buaj!en fin, paso de estresarme y de escribir cosas profundas en el blog, que estoy en tiempos superficiales y teng q aprovechar!juju

X cierto, es verdad q tenemos al Creek como errege de Capside,pero lo peor de todo creo yo, es que todos los veranos x las mañanas en La 2, hechan los mismos capitulos año tras año, antes de los vigilantes de la playa y despues de los rompecorazones o de los dos chicos que crearon a un chica por ordenador...y lo mas triste es q si no hay otra cosa q hacer,me lo trago!!jajajaja.

Muxus y que te lo pases super ondo en esta semanita que tienes de oporras!!!

PD:me acordaré de ti cuando esté en clase dormida con la baba encima de la mesa..jajaja

Nagore ha detto...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!que se me a ido la pinza y se me ha olvidado comentarte algo....que me han dado mi piaso muñeko de chocolaaaaaaaaateeeeee!!!! Pero ke rikorikorikorikoooooo!!jajaja

muaaaaaaas!

PD:ya puedo irme a dormir trankila hoy..jajaa