giovedì, novembre 02, 2006

Wikinobela

Beste egunean Bilbora joan beharra nuen (astelehen eta asteazken guztietan bezala) eta lagun batekin geratu nintzen bere unibertsitatean jateko. Korridoreetatik aurrerantz eginez, unibestsitateetan paper eta kartelez beteta ikustea ohituta gauden pareta horitariko batean hain zuzen, kartel hori batek nire atentzioa deitu zuen. Wikinovela.org (eta blablabla) zekarren bertan idatzita eta ez askoz gehiago. Etxera heldu nintzenean interneteko web gune haretara sartu nintzen nire kuriositatea asetu eta zertaz zihoan jakiteko asmoz. Eta hara non, proiektu interesgarri eta erakargarri batekin aurkitu nintzen! Wikia, hainbat erabiltzaiek editatu dezaketen web horria edo antzeko zerbait da ( nireak baino azalpen hobeagoak ere badaude). Wikinobela deritzon proiektuan 3 eleberri hasi dituzte euskaraz (Jon Arretxe), gazteleraz (Juan José Millás) eta ingelesez (Espido Freire) betse batzuek amaitzeko asmoz. Ekimen honen lehenengo edizioak bi hilabete iraun zituen, apirilaren 24tik ekainaren 24 arte. Baina izan duen arrakasta ikusita, bigarren edizio eta beharbada gehiago egongo direla ziur naiz.

8 commenti:

Anonimo ha detto...

Politxo! Un dies! Bigarre edizinue atatendauienien, zu bertara, iwal luego hacen un reallity d eskribir nobelas y tenemos q botarte como faborito, jeje!

Ugutz Falzes ha detto...

Apeee, wikinobela ez, telenobela muntatu duzu momentu batean.

MAGABILA ha detto...

Interesantea da oso esperimentua. Let´s see...

MAGABILA ha detto...

Interesantea da oso esperimentua. Let´s see...

MAGABILA ha detto...

Interesantea da oso esperimentua. Let´s see...

Ugutz Falzes ha detto...

Magabila, hurrengo edizioan zuen zerbait irakurri nahiko nuke...ea.

markel ha detto...

Oso interaktiboa dela deritzot. Ez duzue inoiz halako jokorik egin eskolan? Txikitan, oso istorio barregarriak egiten genituen olgetan.

Ugutz Falzes ha detto...

Noizbait egin izan dugu klasean, baita pasadan urtean ere, euskerako klase aspeeeeeerrrgarrietan.