martedì, novembre 28, 2006

RUBIK kuboa

Gaur ere, ohiko blogen ronda edo blogosferatik paseiatzen nenbilela, sarritan irakurtzen dudan Nagoreren blogean El efecto Rubik ( y el poder del color rojo) laburmetraia ikusi ahal izan dut. Ez da izan ikusi dudan laburmetrairik onena baina tira, gustatu zait.
Interesgarria kolore gorriaren kontu guzti hori, baina gaiz aldatuz, gazteagoa nintzenean izaten nuen (eta inoiz konpontzea lortu ez dudan) rubik buruhauskarria etorri zait gogora. Zenbat aldiz ahaleginduko nintzen buruhauste hori egiten... batek daki.



Zuetako inork lortu al du inoiz Rubik-a osotzea?
(eta ez du balio peganitak tokiz aldatzeak, jeje)

6 commenti:

Matxalen Algorta ha detto...

behin aurpegi bat osatzea lortu nuen

Ugutz Falzes ha detto...

jajaja, nik ere, aurpegi guztiak osatu ditut behin baino gehiagotan, baina inoiz ez bi batera, eta are gutxiago guztiak batera.

Anonimo ha detto...

ez dut ezta aurpegitxo bat osatzea lortu! Inoiz! Ademas pazientzia galtzen nuen oso azkar, jajaja!

pd.pozten naiz laburmetraia gustatu izana;)

muxutxus

Ugutz Falzes ha detto...

Ez akonplejatu Nagore, jajaja, ez zara bakarra izango eta.

Anonimo ha detto...

egongo ete da munduen, hori katxarrue eitzie lortu dauenik?

ez dot uste posiblie danik!

Ugutz Falzes ha detto...

Pentsaten dot neure lagun batek lortu zauela, pero no es un echo comprobado...

Badakizu, expediente X bat da, jajaja