mercoledì, gennaio 11, 2006

Olerkia III

Gaurkoan ere ezerri buruz idazteko inspirazio faltan urte batzuk atzerago idatzitako olerki bat uzten dizuet hemen goza dezazuen (irakurri dezazuen, gozatzea ez da beharrezkoa). Olerki hau hiruko sorta batekoa da eta sorta honekin nire Ikastolako lehen olerki lehiaketa irabazi nuen (ez da meritu oso handia baina niri ilusioa egiten dit, zer arraio!).
Lagun batek beti esaten dit maitasunari buruz baino ez dudala idazten, zer egingo diot ba, horixe bada nire mundeua gidatzen duena. Batzuetan behintzat bai, ez pentsa beti maitasunean pentsatzen dabilen txoriburu txepela naizenik!
Hemen doa ba maitasunari buruzko olerki bat (dbh 3. mailan idatzitakoa):

Zuganako dodan maitasuna
ez da hitzez
ezta olerkiz deskribatzen;
ez da pentsamenduz
zure mundura irristatzen.

Zuganako dodan maitasuna
ez da kasualitatez
nire baitara kili-kiliz iristen,
ez da itxaroten gelditzen,
bihotzera iristen da,
aske,
txorien antzera.

Zuganako dodan maitasuna,
zu ikusteko dodan
itxaropenak,
nire bihotzaren taupadak,
kolpeak,
kanpoan adierazten dau
zu zarala nire arrazoia,
bizitzeko arrazoia.
Zuganako dodan maitasuna
musus asetuko da.

6 commenti:

Nagore ha detto...

Apiiii!! Jope..ze politta...bai ondo idazten duzula.. nondik ateratzen duzu hainbat inspirazioa, ni orain zu bezala nago, inspiraziorik gabe etsaminak gainean direla eta..

Beno, muxutxus ta segi hain ondo idazten!! ;)

Nagore ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
Nagore ha detto...

AUpi!! HAber, es q no se pq m daban errores y e como yo de pc´s no se mucho al final lo q he hexo a sido cambiar el nombre a mi blog, y x ahora parece que los arazos se han arreglado. En vez de kixkur.blogspot orain da ikusimakusi.blogspot.

Hurrenarte!!! Muxutxus!!

Nagore ha detto...

AUpi!! HAber, es q no se pq m daban errores y e como yo de pc´s no se mucho al final lo q he hexo a sido cambiar el nombre a mi blog, y x ahora parece que los arazos se han arreglado. En vez de kixkur.blogspot orain da ikusimakusi.blogspot.

Hurrenarte!!! Muxutxus!!

Josu Mendicute ha detto...

Kaixo, Ugutz.

Oso politta, benetan. Espero dot praktika galduta ez izatia eta KZritza ikasketek zure poeta fazeta ez estaltzia. Ahalegindu, bide diferentietatik bada be, hori be mantentzen.

Inspirazioa aurkitzen ez dozunian, sartuizuz hor ziar dakazuzen poemak, noixian behin sartuko naiz ia sartu dozun baten bat. Hauxe gustura irakurri dot.

Ehm, a ber, zuk ez nauzu ezagutzen. Baña nik zu, famatuak moduan, telebistan (edo bideoak) ikusi zaitut. KIOko lanean, txarto ez banabil. Ibonbonbon eta konpaiñian klasian nabil, Ikusentzune ikasten. Sinmas, nere mensajia ikustian jakitzeko zelan heldu naizen hona.

Ba hori. Segi holan, obalekizu! (je je aupa Bermio!) Nik be karpetaren baten baditxut maitasun poema batzuk, noizbait nere blogian agertuko diranak.

Joder me enrollo como las persianas.
AGUR!

Josu Mendicute ha detto...

(edo bideoak)
=
(edo bideoan)

Akats mekanografikoa, badakizu, KZritzan kopia-pega egiten ez dira halakoak gertatzen.

Agur!