martedì, dicembre 05, 2006

Primo anniversario


Urte bete igaro da jada Harribolas-etik zuzenean bloga jaio zela. Ze arin igaro da eta zenbat gauze gertatu dira azker urte honetan! Asko, pilla bat.
Gaur klasean nengoela gogoratu naiz duela urte bete garai honetan hasi nintzela nire gotorleku eta errepublika utopiko partikularretik zuzenean hausnarketak eta txorakeriak idazten. Nire burua urte bete hau aurrera eramaten ikusita nahiko harritu naiz, ez bait naiz bat ere ez konstantea, eta hori argi ikusi daiteke idazten dudan maiztasun irregularragatik. Baina hala ere niretzako sekulako aurrerapausua izan da, eta zin dagizuet denborak aurrera egin ahala hobetzen saiatuko naizela.
Beste barik, mila esker denbora guzti honetan irakurri nauzuen guztiei, eta are gehiago zuen iritzia hemen utzi duzuenoi.

5 commenti:

Ane Araluzea ha detto...

Ez da ezergatik, ;)
Zorizonak!

Matxalen Algorta ha detto...

ZORIDXONAK PETARDO!!!!!
GOGOAN ZAITUGU FREUD!

Anonimo ha detto...

ezorregatik!
Ha sido un placer!!

markel ha detto...

Zoriodxonak!

Josu Mendicute ha detto...

Blogari esker ezagutu dogu elkar. Ez da gutxi, ezta? Zorionak eta beste asko beteizuz!

(Portzierto, Bloglines-eko kontuan gehitukotzut porke... no puede ser 24 eguneko retrasuakin kontestatzia :s)

Umm urte barri on!