sabato, maggio 13, 2006

La mujer del viajero en el tiempo

Imajina ezazu, denboran zehar ibiltzea, bidaiatzea. Eta bapatean, pum! Zure bizitzako maitasunarekin topo egiten duzu, beie berak oraindik sei urte dauzka. Edota pum! Eta zu zeu orain bi asterekin topo egiten duzu. Edota hil egin den zure amarekin aurkitzen zara, zure gurasoekin, zu izan baino lehenago, ikusten dituzu. Nolako sentimenduak sentituko zenituzke? Zer egingo zenuke?

Hori gertatzen zaio Henryri Audrey Niffenegger-en “La mujer del viajero en el tiempo” liburuan. Ezohizkoa eta liluragarria den maitasunezko istorioa: Henry Newberryko liburutegian lan egiten du eta denboran zehar gura barik bidaiatzea eragiten dion disfuntzio genetiko bitxi bat du. Clare, bere emaztea, artista bat da.

Nobela honek maitasunaren iraunkortasunearen gainean pentsatzea bultzatzen du, lehen emozioen errepikaezinaz, harreman batean zein bizitza beran.
Aspaldian askorik ez dut irakurri, Otsaileko (urtarrileko) azterketetatik, hain zuzen ere. Liburu hau irakurtzen hasia nintzen baina hau eta haregatik ahaztutata utzi nuen, apalean hautsa batzen. Orain bi aste inguru, berriro hasi naiz liburua irakurtzen eta gogoz hartu dut, oso polita da eta irakurtzea gomendatzen dizuet. Ea gustatzen zaizuen!

Nessun commento: