sabato, dicembre 24, 2005

Beste bat

Oraingoan olerkiaren izena Bizitza da, hau ere dbh 4.mailan idatzitakoa.

Zer da bizitza?
Argia.
Iluna.
Gure aukera.

Ze arrazoi dago gu mundu honetan egoteko?
Edo zu existitzeko?
Ni existitzeko arrazoia zu besterik ez zara.
Zu egunsentian ikustea
nire ondoan,
niri begira,
ohean,
nire aurpegia argitzen.

Zer da bizitza?
Poztasuna?
Tristezia?
Ez dakit.

Egunero itzartzea,
pozik sentitzea,
libre;
Hau da nik gura dodana
eta zurekin dodana.

Zer da bizitza?
Zuria?
Beltza?
K o l o r e t a k o a .

Zurekin egotea danire bizitza.

1 commento:

Nagore ha detto...

aupi!!! Jope, a sako gustatu zait idatzi duzuna.

Segi horrela, oso ondo eiten duzula!!

X tzierto, egixa da esan zenuna de ke neskak ere ez garela amodioetan onenak... azkenian neskak ta mutilak oso parekoak gara, baina nola nire esperientzia ez da ona izan..ba nago mutilen kontrako etapa horretan...ais..

Beno,espero dut olentzeroa ondo portatu izana. Ondo pasa gabonetan ta 2006 ondo has dezazun!

Muxukotes Donostitik!!